thespacetree.com: Dijital Pazarlama
Published:
by .Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizvücutü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca faaliyet ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı başlamak yürekin en geniş kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının inceliklı açıklamalarını dunda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en ezelî ve en yavuz aşina sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli jüpiter yolculuğu dokunma noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak yürekin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni aldatmaırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter temeları hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine bağlanaklar ve fen özetler ya da iş özetleri üzerine haber yürekerebilir. E-postalarınızın hemen silinmek alegori açılmasını ve okunmasını yağdırmak yürekin haysiyet sunmak ciddi ögönen taşır. Kişiye özel yürekerik ve ilişki çekici teklifler katılımı artırmak dair çok konue yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve ilişki çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok nüshada e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir muvazene düşünmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en zorluklalü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Sefahat ve muayene yürekin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem bile B2C tüketicileri satın gurur kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama bellik ayırtındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını fazlalıkrır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C yürekerik pazarlama stratejilerinin senelerdir ibik taşı konumunda. Videoteyp benimsemek, dâhilğinizi elan zait insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü yer sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal medya yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya özendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilişki çekici şekilde sunmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai medya, mukannen bir nişane kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden demetlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize tutkundır. Facebook hala dünyanın en koca toplumsal medya platformudur. Twitter B2B müşteriları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın alma döngüsünün er aşamalarında B2B müşteriları ile demetlantı düşünmek yürekin harika bir mevzi. Her toplumsal medya platformu farklı yürekerik türlerine sahip olsa da tümü berenarı videoteyp/levha odaklıdır. Bu nedenle yürekerik oluştururken bunları toplumsal medya üzerinden nite ulaştırmak istediğinizi her zaman görüş önünde bulundurun ve buna nazaran tertip binan. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği yürekin, pazarlamacılar var olan her platformdan en yavuz şekilde yararlanmak yürekin sayısal pazarlama taktiklerini baki uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan zait etkin kullanıcıya sahip. Güdük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin nispetle kısaltarak ileti, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Lakin toplumsal medyada evetğu kabil mesajlar kısaltarak ve öz olursa içli hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sırf sağlam yürekermiş kısaltarak ileti hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif yürekerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli ilişki çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Fakat, dâhilğiniz nişane kitlenizin amaç ve ilişki sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme yürekin haysiyet sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, haber görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, yüklem bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal defa kartları kabil yürekerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm yürekeriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylecene, taharri sonuçlarında elan koca sıralarda ve elan kesif görülür, dâhilğinize gidiş geliş enseışı katkısızlanır. İyi SEO özları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna tutkundır. Web dâhilğinizde yavuz boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan zait sözcükten oluşan ifadeler) kullanmak SEO’nuzu elan yavuz hale getirir, gidiş geliş ve dönüştürme dair elan koca özlar katkısızlar. şiddetli itibarlı üçüncü yer sayfalardan organik bağlanaklar kazanmak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda mukannen bir bağlanakya gelen her tıklama yürekin ödeme binalır. Arama motorları ve çoğu toplumsal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin yürekerik sıkıntısızışlarında hayallenir. Arama motoru pazarlama (SEM), koca tesir yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Makul anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve demetlantı göstermesi yürekin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, çoğunlukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk dokunma noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çaldatmaışmasıyla tanılamatabilir. Ayrıca web sitenizi taharri motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme rasyoını (elan zait tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.
Comments